Hellenic or greek?

Mike Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Wed Sep 10 08:33:49 EEST 1997

At 08:20 ìì 9/9/1997 +0300, you wrote:

>>> To ervthma einai:
>>> "hellenic" h "greek"?
>>>
>>To hellenic einai perissotero elliniko, alla to greek 0a to katalaboun
>
>Den to nomizw.
>Apla opws eixame duo shmaies kapote (th shmaia ths sterias me enan
>sketo stauro kai th shmaia ths 8alassas, authn me tis orizonties grammes)
>etsi eixame apo gennhsews kai duo onomata.
>
>Oi 8alassinoi (A8hnaioi k.l.p.) xrhsimopoiousan to Ellas omws to Graikos
>to anaferoun ws to Panarxaio onoma twn pateradwn twn Ellhnwn.
>
>Epeidh oi Graikoi zousan sthn perioxh ths Hpeirou kai tis Dutikhs
>Makedonias (apo opou 3eprobale o Basilias kai genarxhs Ellhnas )
>gi auto kai to onoma Graikos to xrhsimopoiousan poio polu oi
>Hpeirwtes kai oi Dutikoi Ellhnes.
>Apo autous to phran oi Latinoi. k.l.p.
>
>Etsi as mhn kanoume th zwh mas duskolh gia kati pou xwris
>istorikh tekmhriwsh mas 3efutrwse (GR - Hel) mallon gia logous
>emporikou antagwnismou.
>p.x. Domain gr = Krhth-Forthnet ara aithsh OTE-Polutexniou gia Domain hel
>
>Exoume thn eutuxia na eimaste mia xwra pou to onoma ths einai
>sxedon  idio stis basikes glwsses tou kosmou Greece (Engl) - Grecia
(Ital-Esp)
>kai sigouro arxiko GR .
>To nomisma mas einai ka8ierwmeno ws GRD
>Ara pisteuw oti to GR prepei na diathrh8ei.
>
>-O8wn

Eimai iper tou Hellenic, alla i apantisi tou Othon einai apolita kai sosta
tekmiriomeni. To gr einai "pagkosmiou fimis", en antithesei me to hellenic.
Yparxei arage tropos na xrisimopoihsoume kai ta dyo? Diladi to hellenic os
directory kai to  greek os symlink. An to dexthei o (pos ton eipes re
Foti...) exoume kai to skylo olokliro -dilonoume oti to theoroume hellenic-
kai tin pita xortati -to exoume kai os greek gi aytous pou den xeroun ti
tha pei hellenic-.

       Mixalis Kabrianis
   Network Management Center
Agricultural University of Athens