Printing on Linux

Peter Tsantoulis czer0 at eexi.gr
Mon Sep 8 12:03:36 EEST 1997

George Liolios wrote:

>   Exw ton HP Deskjet 500c kai exw kanei ta panta poy anaferontai sto
> printing HOWTO alla to mono poy exv kataferei einai na moy typwnei mono
> mia grammh kai tipote allo.

    Basika o ektypwths de gnwrizei oti sto UNIX CR=CR+LF (DOS style).
    Symfvnw me to manual toy ektypwth arkei na allajeis to mode
    leitoyrgias, stelnontas kapoious ESC codes.

    Dokimase na kaneis ena lpf poy prin apo to keimeno na  stelnei
    thn akoloythia : ESC &k2G

    (profanws ESC = ASCII 27)

     Enas tropos na to kaneis ayto einai to akoloytho lpf :
     #!/bin/bash
     echo -ne \\033\&k2G
     cat

     (tha prepei fysika na oriseis  sto /etc/printcap oti exeis
      filtro me :
      lp: [blah blah]:of=/lpf

      Filika
        Petros

P.S. Pros VASAITI VASSILI : Palikari mou blepw oti se kollhsa gia ta
kala thn
     porwsh me to linux! Xairomai ;-)  Ta leme...
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help