Ellhnika & netscape

Keramidas Giorgos keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 3 18:30:36 EEST 1997

Harris Kosmidhs wrote:

>  An kai blepo ellhnika me to netscape , den mporo n do ellhnika an
> uprxoun pano se button (se html selides) ka8os kai sthn title bar tou
> netscape. Exetai to idio problhma? Pos dior8onetai?

Eivai polu aplo...  Ta fonts auta pou allazei to Document-Encoding
option einai auta pou faivovtai sto text-area tou Netscape.

Yparxei omws, sta X11, kai to resources database, pou to elegxeis me
to polu omorfo programmataki: xrdb ("X resources database" snmaivei
to ovoma gia olous tous na\"ive [no offence] users twv X11).

Av 0eleis pio polles plnrofories, diabase to manual page tou xrdb,
kai psakse sto installation tou Netscape sou gia ta fonts pou
xrnsimopoiei.

Av allajeis tis times twv XXX*fontList (opou XXX oloi oi tupoi twv
controls tou Netscape) 0a deis ellnvika pavtou.

0elei upomovn, ki av brw xrovo apo tnv ellhvikopoinsn tou paketou
linuxdoc-sgml pou kavw twra 0a sou steilw egw eva sample, ok?
Dev uposxomai polla pragmata, omws, gi' auto paikse ligaki movos
sou kai 0a deis sigoura apotelesmata.

\bye

--
There is always a remaining scent  # Georgios E. Keramidas
on a hand offering roses...        # mailto:keramida at ceid.upatras.gr
 -- Old Chinese Proverb            #
http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help