Re oust: Ta paidia apo thn Patra

Mike Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Fri Oct 17 14:52:04 EEST 1997

> [...]
>apaitisw egw apo olous, na allaksete oloi sas ta telnet/ftp/mail klp klp
>etsi wste na katalabainoun to RTP protokolo epeidi to ema0a egw. To
>security einai apla ena stoixeio apo to megalo synolo tou computer
>science. Den simainei oti otan kapoios einai admin 0a PREPEI na kserei, na
>endiaferete kai na einai trelamenos gia to security. Den simainei KAN oti
>auti einai i douleia tou. H douleia tou einai para polla pragmata:
>installation programmatwn, user support, mixanografisi tis epixeirisis
>(para polles fores) kai xilies alles douleies ASXETES me security.

Mallon ta mperdepsame. Den eipa, oute ennoisa oti i douleia tou admin einai
to security (kai opoios exei kanei admin to xerei poly kala ayto). Einai
omos kai ayto ena simeio tis douleias tou.
Ayto pou me tsantizei, einai oti omorfa kai kala apo to oraio mas
Panepistimio, pou den exoume dokimasei na doulepsoume os admin (kai na
doume kai ti psaria pianoume, alla kai na doume kai poso efkola tha
briskame douleia), kathomaste kai krinoume ton admin apo to posa lefta
pairnei.
As apoktisoun, osoi den exoun doulepsei, kapoia sxesi me tin ergasiaki
katastasi stin Ellada, kai meta na bgazoun tetoia symperasmata.

Den
>exei tin euxairia xronou pou exoun merikoi apo emas gia na diabazei
>listes, na pernaei oli tin mera tou panw apo enan computer. Yparxei kai
>real life an koitaksete eksw apo to para0yro panw apo tin o0oni tou
>computer.

Ayto akribos einai kai to diko mou thema. O admin (eidika aytos pou pairnei
150.000 to mina) den einai diatetheimenos na faei ti zoi tou na kleinei
trypes. Outos i allos panta to sistima tha exei trypes (mia pou o
epitithemenos einai panta se pleonaktiki thesi), kai oi pio polloi exoun
kai kamia pio sobari douleia na kanoun (opos as poume na pane gia kafe me
tin kopela tous, an xerete ti einai ayto) apo to na kathontai kai na
paizoun toys kleftes kai tous astynomous me aytous oi opoioi briskoun
asteio na katastrepsoun ores douleias kapoiou, i akoma kai na prokalesoun
tin apolysi tou.

Telika mpika stin koubenta me thesi, an kai den to ithela. An kapoioi apo
esas brikan tous eaytous stous stis perigrafes pou kano parapano kai
tsantistikane, kala kanane. Kairos na problimatistoune kiolas anti na
arxisoun na epitithentai se mena i se opoiondipote allo. Kai na einai
sigouroi oti an kapoia stigmi ginoun admins, tha brethei kapoios na tous
spasei to sistima tous, osi empeiria kai na exoun apoktisei spazontas
sistimata allon.

       Mixalis Kabrianis
mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
   Network Management Center