AMD K6

Mike Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Sun Oct 12 08:47:34 EEST 1997

Eyxaristo gia tia apantiseis gia to tacacs. Mia aporia. Kapoios eipe gia
tacacs se win95. Yparxei tetoio pragma? (kathara pliroforiaka).
Kai, nai, kai oi treis ekdoseis ipotithetai oti einai apo tin Cisco, alla
einai asymbates metaxy tous. Ego exo tin tacacs_plus.3.0.7, alla iparxei
kai i tacacs.kati poy einai to aplo tacacs kai i xtacacs.kati pou einai to
extended tacacs. Distixos ta configuration files (kai nomizo kai oi
rithmiseis ston router) einai diaforetika.

Ena allo thema tora (kai an einai xaza ayta pou leo, mi barate)
O AMD K6 exo tin entiposi oti einai RISC, me x86 emulation.
Pisteyo loipon oti tha itan POLY pio grigoro na etrexe enan RISC kernel tou
Linux anti ton i386, esto kai me optimization gia Pentium.
An ta anotero einai sosta, exei kaneis ipopsin tou an iparxei periptosi na
bgei tetoios kernel?

Eyxaristo

       Mixalis Kabrianis
mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr