Re^2: Mia erwthsh...

Vaios Papaioannou vp at sna.co.umist.ac.uk
Thu Oct 30 15:20:03 EET 1997

At 11:54 30/10/97 +0000, you wrote:

>Hello Linux-greek-users!
>
>In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:
>
> L> Pantws polu kalh einai h free ekdosh tou cde pou akouei sto onoma
> L> kde kai mporeite na breite sto http://www.kde.org
>
>Den einai free ekdosh toy cde to kde, grrrrrrr.....

WWWWXXXXXX

CDE eipate ???

nai xilia sygnwmh

to CDE den einai free (apoti jerw)

htan anagnwstiko sfalma !! (opws leme typografiko)

to CDEeinai ena environment pu to bazeis sto mhxanhma soy etsi wste na to
kanei 3 fores pio argo kai na psaxneis na janary8miseis ta panta me ta nea
configuration files tesi wste na fainetai pio stylish

ta benefits den exw prolabei na ta dw giati to mhxanma sto opoio einai
egatesthmena paei panarga kai mu th spaei na duleyw ekei....

Eytyxws omws pu yparxei o TWM kai kanei merika mhxanhmata na pane sfaira !

ayta
vp.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help