Mia erwthsh...

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Thu Oct 30 12:26:35 EET 1997

Nikolas Ikonomidis wrote:

> George Koulogiannis wrote:
> >
> > Adifago se mnhmh kai sxetika poio argo apo ton classiko fvwm alla me polla
> > plus.
> >
> > Excellent cut and paste metaksy efarmogwn, customizable, euxrhsto, me poly
> > kalostimena kai aisthitika omorfa utilities.
> >
> > Genika pisteuw omws oti o window manager einai thema prosopikou goustou kai
> > tou posou xronou exeis afierwsei gia na ton fereis "sta metra sou".
> >

> Pantws polu kalh einai h free ekdosh tou cde pou akouei sto onoma kde
> kai mporeite na breite sto http://www.kde.org

Apo oti exw diabasei se sxetika Newsgroups, einai se poly poly beta-stadio , me
polla bugs kai pollh doyleia akomh poy prepei na ginei!

To exei kaneis apo sas egkatasthsei?
Ean nai, poias etaireias?

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer                     |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help