Mia erwthsh...

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Thu Oct 30 11:56:38 EET 1997

George Koulogiannis wrote:

> Adifago se mnhmh kai sxetika poio argo apo ton classiko fvwm alla me polla
> plus.
>
> Excellent cut and paste metaksy efarmogwn, customizable, euxrhsto, me poly
> kalostimena kai aisthitika omorfa utilities.
>
> Genika pisteuw omws oti o window manager einai thema prosopikou goustou kai
> tou posou xronou exeis afierwsei gia na ton fereis "sta metra sou".

Eyxaristw gia thn apanthsh.
Esy, to exeis egkatasthsei?
Ean nai, poio distribution exeis?
Ths XI Graphics (X Inside), ths RedHat h allo?

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer                     |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help