Re^2: Tragic Solutions... (aka kolokythia)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Oct 28 23:56:56 EET 1997

> Awk? Giati na xrhsimopoihsei thn awk gia na kanei mia aplh metatroph apo peza
> se kefalaia?
>
> Afoy thn idia douleia mporei kallista na kanei kai me ton Emacs.

  Giati na xrhsimopoihsei ton Emacs? Afou thn idia douleia mporei na thn
kanei kai me ena Java applet "molis" 1M bytecode. :-)

  (klp klp)

> H8ikon didagma: "Don't force it. Buy a larger hammer"

Hthikon didagma version 2.0: plaka exei h kolokythia. :-)

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help