Correct timezone file for Hellas]

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Mon Oct 27 23:37:20 EET 1997

.

  Gia-sas syn-listobioi,

  Me to paron 0a h0ela na anakoinwsw ena mini-paketo pou parexei ena
 dior0wmeno arxeio gia to Ellhniko timezone, meta tis allages pou
 perisy kai fetos anakoinw0hkan gia tis hmeromhnies allaghs ths
 "kalokairinhs" wras. Mazi me auto yparxei kai ena mikro programmataki
 pou diabazei tetoia arxeia kai typwnei tis plhrofories pou periexoun
 se an0rwpina-anagnwsimh morfh (pws leme "human-readable form" - h
 metafrash twn agglikwn orwn dinei kai pairnei, etsi gia na
 anatrixiazoun merikoi-merikoi :) :)).

 To paketaki (molis 4365 bytes) 0a to breite (entos oligou) sto

 ftp://argeas.argos.hol.gr/pub/unix/linux/GREEK/tzHellas-271097.tar.gz

 Katebaste to kai diabaste to README gia perissotera. Bottom line:
 to timezone file "Hellas" pou periexei, parexei swstes hmeromhnies
 allaghs wras (symfwna me thn prosfath epishmh anakoinwsh) gia thn
 Ellada, mexri kai ton Oktwbrio tou 2001, h mexri na mas alla3oune
 pali tis hmeromhnies... :)

  Me xairetismous,

  Dhmhtrhs

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 894-1320 or 968-0554  |
|  41 Pandora Str.       |   FAX: +30 1 382-7900 "Attention: Dimitri"  |