Erwthsh...

Kostas Lialiambis root at edessa.topo.auth.gr
Fri Oct 24 19:40:41 EEST 1997

Peter Avgeris wrote in message <34500AD5.505666A2 at usa.net>...

>Mia erwthsh paidia:Me poio tropo mporw na gracw se CD to Slackware
>Distribution poy katebase o filos Kwstas, kanontas xrhsh toy Rockridge kai
>trans.tbl???

Ta kanei ola aytomatwzzz to mkisofs. Me parametro -R bazei rockridge
extensions kai me -T pros8etei ta TRANS.TBL (ta opoia den polyxreiazontai
edw poy ta leme, alla ta bazw xabas na ginetai). Fysika to iso image to
pernaw meta se CD me to Ez-CD twn Winblows dioti meta apo mia zhmia poy
ekana sto panepisthmio me to cdwrite toy Linux (ebala san apodekth to
/dev/sda to opoio htan sklhros diskos anti to cd-r me apotelesma na
e3anemis8oyn ta data apo to disko enos atyxoy ka8hghth).

Stp.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help