Ellhnika (genikws)

Koxaras Aris koxaras at ceid.upatras.gr
Fri Oct 24 09:10:09 EEST 1997

Hello there..

	Epeidh orismenoi exoun provlhma me ta ellhnika sta X kai den 3erw
ti pragmatika symvainei 8a sas dwsw 2 dieu8ynseis pou yparxoun ta:
.fvwm2rc95  kai Netscape.ad  opws ta xrhsimopoiw egw kai exw ellhnika!
http://students.ceid.upatras.gr/~koxaras/fvwm2rc95
http://students.ceid.upatras.gr/~koxaras/netscape.gz
to fvwm2rc95 einai ftiagmeno etsi wste na vlepei ellhnika sxedon pantou
kai na grafeis ellhnika me alt-2 , kai agglika me alt-1. Ontws yparxei
problhma me to alt-f1/alt-f2 sto fvwm95 alla de 8ymamai poio akrivws htan!
Tespa, prepei na sas douleuei etsi opws to dinw!
	To netscape.gz to kanete gunzip kai to antigrafete sto
/usr/X11/lib/X11/app-defaults/Netscape
	Kai stis 2 periptwseis prepei na exete ta greek-helvetica fonts,
an den ta exete parte ta apo to linux-ftp ths geitonias sas :) (argeas)
	Oso anafora to commandline pou eixa dwsei gia na vlepete ellhnika
kai stis formes douleuei SIGOURA. Arkei na to tre3ete sto swsto directory
kai meta na trexete ton X server (p.x. /usr/X11/lib/X11/fonts/greek)

Seeya,
Aris

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help