gcc problem

simos at athena.teiath.gr simos at athena.teiath.gr
Thu Oct 23 12:51:38 EEST 1997

On Thu, 23 Oct 1997, Mike Kabrianis wrote:

> Exo orisei ena swapfile 8Mb (dokimastika), sto opoio ekana
> sync
> mkswap
> swapon
>
> Prepei kathe fora pou anabo to sistima na tou dino swapon i to thimatai apo
> ti dimiourgia tou swapfile?
Ypopsiazome oti ekanes swap partition (type 82) me to fdisk.
Gia na energopoieitai aftomata, prepei:

1) Na to oriseis sto /etc/fstab
/dev/hda2                 none                      swap   sw
    ^^^^ to diko sou partition.

2) Na valeis sto katalilo config file tin entoli "swapon -a". ("-a" ==
all)
Analoga me to an xrisimopoieis slackware i redhat, psakse sto /etc/rc.d
gia anafora stin entoli swapon.
Ostoso, default ri8misi einai to "swapon -a", opote den peirazeis tipota.
Me tin parametro "-a", i swapon koita sto /etc/fstab kai pratei ta deonta.

Simos KSenitellis
T.E.I. Athinas

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help