gcc problem

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.gr
Wed Oct 22 13:04:13 EEST 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 L> re paidia exw ena problima me ton gcc 2.7.2.2, otan kanw compile
 L> kati megalo(project) p.x ton kernel mou bgazei kati san
 L> gcc internal compiler error: gcc got fatal error 11

Ayto einai klassiko symptwma problhmatikwn memory components / motherboards.
Sbhse to teleytaio .o arxeio poy dhmiourghse o compiler kai synexise to make
kanonika. Mia fora gia na kanw compile to FreeBSD se ena problhmatiko mhxanhma
xreiasthka isame 30 make's....

Peran aytoy nomizw o 2.7.2.2 exei kapoia problhmatakia. Phgaine pisw ston
2.7.2.1 h mprosta sto 2.7.2.3

 L> h alles fores mou bgazei oti virtual memory exhaustive kai
 L> stamataei mipws exei sxesi me thn mnhmh ?

Exeis ligh physical memory sto systhma soy kai den exeis dhlwsei arketa megalo
swap file...

Christos Ricudis, ricudis at paiko.gr                              2:413/11.0.
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help