Problem on sound card AWE 32

CYBERIA IS BACK CYBERIA at XAN.FORTHNET.GR
Tue Oct 21 06:26:59 EEST 1997

Dhmiourghhthhke to parakatw problhma.Enw katw apo ton kernel 2.0.30 epaize
kanonika h awe 32,me ola ta irq rythmismena molis egatesthsa ton 2.0.31 enw
h karta kai to soud configuration ths AWE 32 ASP ginetai kanonika
(/dev/sndstat ktlp ktlp  kathws epishs kai met aapo elegxo ton arxeiwn sto
/proc den entopisa kapoio problem),otan kanw cat arxeio > /dev/dsp as poume
toteo enw hxos paizei sthn idia poiohthta me palia,par'olauta akougetai
arketa arga!

Isws mia setserial pou trexw sto rc.d gia na dei to modem katw apo linux
isws na ftaiei auto,h mhpws exete na antiproteinetai kati allo??

Euxaristw ek twn proterwn!

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help