Linux sound drivers

Kostas Lialiambis root at stp.stp
Mon Oct 20 21:08:45 EEST 1997

Brhka toys kanonikoys Linux sound drivers alla dystyxws einai commercial
(periexoyn fysika kai ena registration kapoioy talaipwroy gia na
doylepsoyn swsta). Sigoura 8a lysei ta porblhmata me sound cards poy den
yposthrizei h distribution poy periexei o pyrhnas (alla an pw poy
brisketai ayto to arxeio 3erw oti 8a me perilaboyn edw diaforai par8enai
kai 8a moy bgei 3yno opote... breite to monoi sas poy einai).

Korrrrrrrrr....
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help