Slackware 3.4

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.gr
Sat Oct 18 04:11:48 EEST 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 L> Xtes bgike h kainourgeia ekdosh tou Slackware, h 3.4. Ego exo thn
 L> 3.3 tora kai epeidi sto parelthon eixa Red Hat tha hthela na matho
 L> pos ginetai na kanoume upgrade to Slackware apo 3.3 se 3.4.

Thn ksanasthneis apo panw, soy dialyei o,ti etyxe na eixes allaksei, trexeis
apo dw ki apo kei gia na thn ksanaftiakseis, kai meta pali apo thn arxh :).

Pantws egw osh empistosynh moy eixe meinei ston volkedrig thn exasa molis eida
oti sto slackware 3.4 ebale to bind 8.1. AN EINAI dynaton. Ayto moy 8ymizei to
FreeBSD - prin ligous mhnes ALLAKSAN TO ONOMA TOY KLASSIKOTEROY CONFIGURATION
FILE TOY 4.4BSD Unix. Moy fainetai oti exei trela8ei o kosmos pleon.

Pantws egw sas proteinw an exete to xrono, na parete to Changelog file toy
Slackware 3.4 kai na kanete me to xeri opoies allages nomizete oti sas
xreiazontai....

Christos Ricudis, ricudis at paiko.gr                              2:413/11.0.
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help