Make Problem

Vaios Papaioannou vp at sna.co.umist.ac.uk
Wed Oct 15 19:43:13 EEST 1997

At 19:25 16/10/96 +0200, you wrote:
>Evala prin liges meres to 4.2 reddhat me 2.0.30 kernel.
>Afou eftiaksa to ppp ta X kai oti allo xreiazomai eipa na valw kai thn
>karta hxou.
>Omws pigainontas na kanw make menuconfig make dep k.l.p. vre8hka prws
>eklphksews:
>
>grafwntas make menuconfig peira to munhma:
>make: *** File makefile' has modification time in the future
>make: Failed to remake makefile makefile'.
>make: *** File include/linux/version.h' has modification time in the future
>
>dokimasa make config kai egine kanonika.
>omws sto make dep sth synexeia :
>make: *** File makefile' has modification time in the future
>make: Failed to remake makefile makefile'.
>make: *** File scripts/mkdep' has modification time in the future
>make[1]: Entering directory /usr/src/linux-2.0.30/arch/i386/boot'
>make[1]: Nothing to be done for dep'.
>make[1]: Leaving directory
>/usr/src/linux-2.0.30/arch/i386/boot'
>make: *** File include/linux/version.h' has modification time in the future
>
>Ti ftaiei kserei kaneis?
>efxaristw !
>--

Den eimai o kalyteros sta compilations alla to 1o pragma pou 8a koitaza 8a
htan h hmeromhnia toy systhmatos se sxesh me th hmeromhnia twn files poy
anaferontai ekei. An oi hmeromhnies twn files einai metagenesteres apo
aytes toy systhmatos tote 8a propsa8ousa na antistepsw to kako (p.x. me ena
cp ta files kai meta ta antistrefw, h dior8wnw to date toy systhmatos)

twra bebaia mporei kalesta na mhne iani ayto opote h apanthsh moy na einai
entelws la8os opote sygnwmh - alla bebaia de xaneis tipota na checkareis.

vp.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help