DNS Howto (3)

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Fri Oct 10 11:09:26 EEST 1997

>On Thu, 9 Oct 1997, Michalas Othon wrote:
>
>> 1.) To resolv.conf xreiazetai eidika otan den trexeis ton named.
>
>Akomh kai otan trexeis einai aparaithto. Mporei na deixnei ston diko sou
>server, alla einai o monos tropos oi routines tou resolver sthn libc na
>3eroun pou na koita3oune.

Swstos
======
Or8h epanalhyh:
1.) To resolv.conf xreiazetai, eidika otan den trexeis ton named.

>> H sunta3h einai aplh:
>> 1 grammh: ->domain
>> 2 grammh: -> onoma_server_xwris_domain ip_tou_server
>> Epanelabe th grammh 2 an exeis kai alles mhxanes
>
>La0os. H sosth synta3h, an to onoma mou einai skiathos.physics.auth.gr
>einai: domain physics.auth.gr

Swstos
=======
Or8h epanalhyh:
>> 1 grammh: ->domain to_domain_name

>Etsi akribos. Se mia grammh. An o resolver ths libc tou linux synexizei na
>diabazei kai parakato mexri na katalabei oti h grammh entolhs
>oloklhro0hke, auto einai eidiko se auton (an kai den to exo dokimasei etsi
>pote, mou fainetai entelos paralogo, anyway...)
>
>Epishs den exei nohma na baleis parapano apo mia grammh domain. H xrhsh
>ths einai na oloklhronei ena hostname se FQDN (fully quallified domain
>name) se periptoseis opos as poume: telnet skiathos (sketo). Tote to
>request pou 0a kanei o resolver 0a einai: skiathos ki an auto apotyxei,
>tote skiathos.physics.auth.gr kai an ki auto apotyxei, tote epistrefei
>la0os.
>
>Se periptosh pou 0eloume na psaxnoume se perisotera domains, den bazoume
>domain, alla search: search physics.auth.gr auth.gr
>Etsi an kano telnet vergina.eng tote 0a psa3ei gia: vergina.eng,
>vergina.eng.physics.auth.gr kai vergina.eng.auth.gr.  Na shmeio0ei oti
>merikoi resolvers 0a kanoun thn leitourgeia tou search me to domain
>merikos, dld 0a psa3oun kai sto second level domain name (auth.gr) xoris
>na tous zhth0ei (exoume domain physics.auth.gr)
>
>Telos opos einai fanero h synta3h domain den exei kamia sxesh me to
>poses mhxanes exeis.

????? Den katalaba ?????
=====================

H grammh 2 den perigrafei kapoio 'h kapoia domain alla onomata
mhxanwn . Sto paradeigma sou an exw duo mhxanes opou h prwth
legetai Alfa kai h deuterh Bhta tote exw p.x.:

domain physics.auth.gr
alfa 192.168.12.1
bhta 192.168.12.2

=====================

>> 3 grammh:-> nameserver IP_tou_nameserver
>[...]
>> Otan 8a anebaseis ton diko sou nameserver tote bale prwto to
>> diko tou IP
>> =============================
>
>Otan 0a exeis diko sou nameserver den einai anagkh na baleis kanena allo,
>exeis to sta0ero cache me tous root nameservers ap'opou o dikos sou 0a
>ma0ei siga siga ola ta ypoloipa.

????????????????
===============

Gia thn ugeia twn neurwn sou mhn to kaneis.
Dioti an to kaneis kai sou pesei 'h sou kolhsei o dikos sou nameserver
tote 8a thflw8ei to susthma sou.
Gi auto bazeis prwto to diko sou IP kai afhneis hsuxa ta upoloipa.
An o diko sou named douleuei tote ta upoloipa den 8a ta dei pote
kaneis. Thn stigmh omws pou kati den 8a phgainei kala 8a katalabeis
poso xrhsima einai.

-O8wn

>--
>Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
>sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
>Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
>Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users

Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help