Re^2: Allagi diskou...

E. Lefty Kreouzis lefty at fage.gr
Wed Oct 8 11:12:35 EEST 1997

Gia mena o pio grhgoros tropos einai o ejhs:

dump 0f - / | ( cd /newdisk && restore rvf - )

To dump pernei mono ena filesystem. Exv brei oti einai pio grhgoro
apo to tar kai to cpio.

Lefterhs Kreouzis

Alla  thelei ta dump kai restore packages

E-Mail: E. Lefty Kreouzis <lefty at fage.gr>
Date: 08-Oct-97 Time:11:12:36
#include <stddisclaimer.h>
finger lefty at eratosthenes.fage.gr for PGP public key