Erwthsh peri telnetd

Fotis Andritsopoulos fandrit at demokritos.cc.duth.gr
Tue Oct 7 10:09:56 EEST 1997

Den jerw ti akribws mporei na exei symbei me to bale - bgale to programma
gia th bbs, pantws to sigouro einai (dokimasmeno :) oti an tyxon rijeis
thn a seira panw apo hdh yparxon Linux tote to katastrefeis...Afou ebales
opws les th a seira den nomizw na janapaijei to systhma....Mallon 8eleis
epanegkatastash to linux apo thn arxh...

                |         Fotis Andritsopoulos           |
                |    Democritus University of Thrace     |
                |        Department of Electrical        |
                |        and Computer Engineering        |
                |        e-mail : fandrit at duth.gr        |
		|     SMS : fotis at obelix.ee.duth.gr      |