Erwthsh peri telnetd

CYBERIA IS BACK CYBERIA at XAN.FORTHNET.GR
Mon Oct 6 19:24:42 EEST 1997

At 12:42 ìì 6/10/1997 +0200, you wrote:

>> On Sun, 5 Oct 1997 18:49:31 +0200 (EET), Kostas Liakakis
>> <kostas at rincewind.techpath.gr> wrote:

>> >[...]
>> >
>> >exeis lilo? sto prompt: linux init=/bin/bash
>> >se loadlin, bale to 'init=/bin/bash' mazi me tis alles parametrous pou
>> >perna ston kernel. 0a se bgalei se ena shell me to filesystem mounted
>> >isos read only. Kane: mount -n -o remount,rw / kai eisai ok.
>> >Ftia3e oti 0es, shutdown kai preseuxhsou :-))
>> >

>> H an den piasei, boot apo disketes boot+rescue sto slackware (alithia
>> to redhat exei kati analogo ?) mount /dev/hd.... /mnt
>> kai meta cd /mnt/etc
>> exeis vi
>> klp klp
>> ---
>> I.Ioannou (roryt at hol.gr)
>>

>Telika...katafera na bw kanontas mount apo boot disk kai meta
>antegrapsa ta /sbin/agetty  kai to /bin/login alla to trelo...apo ton
>2.0.30 sto tty1 - tty4 , tty6-tty7 den douleue to login alla eftiaksa
>ta permition sto /dev kai vouala..-ystera apo mia lambada pou anapsa sthn
>eklhsia- doulepse!:)
>

>                        Paris
>--
>Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
>sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
>Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
>Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users
Opoios exei antimetwpisei analogo problhma kai mporei na me bohthhsei sto
parakatatw shmeio as steilei mail.
Etsi se ena linux to opoio etrexe kernel 2.027 egine upgrade se 2.0.30 kai
thelame na sthsoume mia local bbs gia modem dialup alla kai mesw
telnet.Opote balame mia vubase bbs pou brisketai sta cd tou linux
slackware,h opoia enw egatastathhke swsta kanonikotata peiraxe opws htan
pithanon ton in.telnetd.Meta omws xreiasthke na apomakrynoume apo to box
thn sygkekrimenh bbs kai tote parathrhsa oti o telnetd den mporei pleon na
allaxei kai exei meinei o palios ths vubbs.Peiraxa ta rc.d , ekana
overwrite ton in.telnetd kai parolauta tipota den egine.Etsi to telnet
paramenei kleisto.(epishs ekana kai egatastash olo to linux system panw apo
to palio tis a disks mono).An kapoios exei antimetwpisei kati antistoio tha
parakalousa na me bohthhsei
.
Euxaristw ek ton proterwn

                            / \   ) \__/ (   / \