Msql 2.0.1

root root at stp.stp
Thu Oct 2 07:06:33 EEST 1997

Lambros P. Rorris wrote:

> oti i access den einai server kai den kanei gi autes tis douleies. E
> meta katevasa ton Microsoft SQL server. Ekei xa6ika entelws den
> katalavaina ti ginotane kai meta apo merikes wres formara ton disko
> perasa linux vrika ena kommati kwdika pou metetrepe pinakes tis Access
> se msql kai isixasa...

A, to importing sthn msql einai paixnidaki pleon me to msqlimport poy
periexetai sthn 2.0.XX (sthn 2.0.2 poy bghke prin liges meres exei malista
dior8wsei kai kapoia bugs). Epeidh oles oi data-bases panw-katw paragoyn
comma-delimited output an mh ti allo ta stoixeia (an oxi to record-structure)
pernaei poly eykola.

Stp.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help