defrag

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Nov 30 15:01:58 EET 1997

On Sun, 30 Nov 1997, Sir Zagor wrote:

> 3eri kanis kanena kalo programma pou kani defrag ton disko....
> paromio me to speed disk ton norton i me to omonimo tou dos ?

  Yparxei to defrag gia to EXT2 filesystem, alla *DEN* to xreiazesai
synithws. Ta unix filesystems exoun sxediastei etsi wste na dhmiourgoun
elaxisto fragmentation, opote den xreiazontai taktikh synthrhsh opws ta
filesystems tou DOS.

  Fantasou na prepei na exeis 12 wres downtime thn ebdomada gia na kaneis
defrag tous diskous tou file server sou. Frikh!

  Ektos ki an exeis poly eidiko logo, DEN xreiazetai na xrhsimopoihseis to
defrag (kai an to xrhsimopoihseis, PROSOXH -- kaneis den eggyatai oti den
tha sou allaksei ta fwta sto partition pou tha to trekseis).

Alexios

YG: H pleionothta twn xrhstwn xrhsimopoiei monospace fonts gia na diabazei
    emails. Oi asteriskoi sthn ypografh sou einai se entelws asxetes
    theseis...

YG2: Thewreitai pio evgeniko pros tous anagnwstes twn mhnymatwn sou to na
     exeis ypografes mexri 4 grammes. Ena mhnyma mikrotero apo thn ypografh
     pou to synodevei einai ligo... periergo.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help