can't rm

Mike Flouris flouris at csi.forth.gr
Sat Nov 29 19:52:01 EET 1997

>Metonomasa to lost+found se scrap (ekana kala?) kai argotera prospathisa na
>to sbhsw, mias kai den yphrxe tipota xrhsimo mesa. Ta skoupidia pou
>yparxoun mesa tou einai mallon inodes me entelws trellamenes times, me
>apotelesma (ipothetw) na mhn mporw na ta sbhsw.

To directory lost+found to ftiaxnei to ext2 FS (opws
kai ola ta Unix Filesystems) sto root directory toy FS
kai periexei arxeia,blocks ktl. xrhsima sto filesystem.
Eksalloy nomizw oti ta "arxeia" poy soy deixnei to
ls sto lost+found den einai pragmatika.

DEN PREPEI na to sbhseis ('h na toy allakseis onoma)
giati einai aparaithto an thes na einai o diskos soy
kala, katw apo ext2.
Sto katw katw de nomizw oti se enoxlei, etsi ?

Mike &
                                           ////
                                          (@ @)
    Mike D. Flouris   -   Institute of Computer Science
       Foundation for Research & Technology, Hellas.
            http://www.ics.forth.gr/~flouris
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help