"0riskeutikes" anisyxies peri IP

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Fri Nov 28 15:19:38 EET 1997

Giati den rixnete mia matia sto:

http://www.ecst.csuchico.edu/~beej/guide

Egw toulaxiston auto xrisimopoiw. O typas pou to egrapse, exei ais0isi tou
humor, kserei na ta analyei me aplo kai parastatiko tropo kai einai
plirestato gia aples efarmoges. Ektos autou omws, sou dinei na katalabeis
ti akribws paizete. Opote kai gia dyskoles efarmoges, ksekinas me basi
auto to guide kai synexizeis aka0ektos :)

Einai to poio TELEIO guide gia:

Beej's Guide to Network Programming
     This is a beginner's guide to socket programming with Internet
sockets. It is meant to be a springboard that will launch you into the
exciting world of TCP/IP programming. This document has earned a fair
amount of praise.

Beej's Guide to Unix Interprocess Communication
     Now that you have extra-process communication going on with sockets,
why not try your hand at some interprocess communication, eh? Shared
memory, semaphores, signals, and memory mapped files await you!

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help