Did you miss a newbie at all?

George Fragos anvo at otenet.gr
Fri Nov 28 12:17:54 EET 1997

-----Original Message-----
From: I.Ioannou <roryt at hol.gr>
To: linux-greek-users at argos.hol.gr <linux-greek-users at argos.hol.gr>
Date: Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 1997 7:05 πμ
Subject: RE: Did you miss a newbie at all?

> [...]
>pou tha ta "apokopseis" pe presizer, kai tha ta formareis se ext2fs
>Ayto an thes na katalabeis plhros tis dinatothtes toy Linux.
>

>I.Ioannou (roryt at hol.gr)
>--
>Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
>sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
>Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
>Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users

 Fxaristo gia tin apantisi sou...
 Omos, den tha itan fronimo na epanegkatastiso to Linux, meta tin egkatastasi tou se DOS partition...Kalitera na to egkatastiso mia kai kali, se diko tou partition...Fovame, omos, na to kano dioti den exo kapoion pou gnorizi na me kathodigi kai na diorthoni ta lathi mou. Iparxei fovos, kaki egkatastasi tou Linux na dimiourgisi geniki katarrefsi kai ton allon dio OS's!
 Presizer? Ti einai afto? To "fips", mipos? To fovame to fips...den ksero...