Did you miss a newbie at all?

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri Nov 28 06:53:39 EET 1997

On 27-Nov-97 George Fragos wrote:

>provlima: molis "trexo" to view.exe i to rawrite.exe, gia tin dimiourgia
>boot/rootdisk, emfanizete to minima, "Cant figure out how many sectors/track
>for this diskete"!!!

Pos to trexeis to rawrite ? Ego sinithos thino sketh thn entolh
kai dino to image kai to drive otan me rotaei. Gia des to etsi.

> (Ston ipologisti einai egkatestimena ta Windows 95/NT...Skeftome na
>egkatastiso to Linux sto iparxon DOS partition. Tha kano kala?)

Na sou po, to umsdos (giati gia ayto anaferese) einai ligo argo
- dhladi ti ligo, einai argo. Kanto mono gia na pareis geysh.
Se kapoia stigmh tha prepei na breis kana xoro (250-300M toylaxiston)
pou tha ta "apokopseis" pe presizer, kai tha ta formareis se ext2fs
Ayto an thes na katalabeis plhros tis dinatothtes toy Linux.

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help