Did you miss a newbie at all?

Fotis Andritsopoulos fandrit at duth.gr
Fri Nov 28 02:48:13 EET 1997

On Thu, 27 Nov 1997, George Fragos wrote:

>  Geia sas...
>  Me lene Giorgo Fragko kai prosfata agorasa to Slackware 3.2, poy einai kai to proto paketo Linux pou exo agorasi/egkatastisi pote mou! Etsi, skeftika na grafto kai stin lista...
>  Diladi...den to egkatestisa akomi, to Linux...Ki afto dioti antimetopizo provlima: molis "trexo" to view.exe i to rawrite.exe, gia tin dimiourgia boot/rootdisk, emfanizete to minima, "Cant figure out how many sectors/track for this diskete"!!!
>  (Ston ipologisti einai egkatestimena ta Windows 95/NT...Skeftome na egkatastiso to Linux sto iparxon DOS partition. Tha kano kala?)
An 8eleis na egkatasthseis to Linux panw sto idio partition me to DOS,
tote prepei na ftiajeis root disketta me umsdos support...An p.x. to image
legetai umsdos.gz kaneis  rawrite.exe umsdos.gz a:
Kalytera 8a htan na eftiaxnes ena neo partition oxi se FAT alla se ext2
format...

		|         Fotis Andritsopoulos		 |
		|    Democritus University of Thrace	 |
		|	 Department of Electrical	 |