Dynamic Memory Allocation in C

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.gr
Thu Nov 27 13:25:57 EET 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 L> main(int argc, char **argv)
 L> {
 L>     char    koko[strlen(argv[0])] /* 1 */
 L> }
 L> Ayto to 1 einai einai poly kewl, dynamic memory allocation kata
 L> thn dhlwsh

Nai, einai gamw - kai einai GCC extension toy kerata. Kane compile me thn
option -pedantic kai 8a deis to warning.

Allo omorfo extension toy GCC einai oi long long akeraioi twn 64 bit, de nomizw
na xreiasteite pote toso megalo akeraio. :)

long i;
long long j;

printf("%u\n%u\n",sizeof(i),sizeof(j));

(to mono poy den kserw einai poio printf modifier xrhsimopoieis gia na typwseis
enan long long akeraio)

Christos Ricudis, ricudis at paiko.gr                              2:413/11.0.
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help