C++

Mike Flouris flouris at csi.forth.gr
Wed Nov 26 18:19:19 EET 1997

Christos Ricudis wrote:

> Den yparxei tipote apolytws poy mporei na kanei h glwssa A kai na mhn mporei na
> to kanei h glwssa B. Oles isodynames me turing machines einai.
>
> Christos Ricudis, ricudis at paiko.gr                              2:413/11.0.

Thewritika eprepe na htan isodynames twn mhxanwn Turing.
To thema einai an mia glwssa soy parexei ta mesa na kaneis
oti theleis ...
Kserei kaneis pws ftiaxnoyme interface 'h threaded
application se FORTRAN ?
(eytyxws poy den kserw !!!)
An oles oi glwsses einai isodynames metaksy toys tote giati
den yparxei c2f (C -> FORTRAN) 'h c2j (C -> Java) ???

Mike &

--
                                           ////
                                          (@ @)