Red-Hat .rpm's

simos at athena.teiath.gr simos at athena.teiath.gr
Wed Nov 26 13:24:45 EET 1997

On Wed, 26 Nov 1997, Karavitis George wrote:

> > Einai ston katalogo "contrib" tou redhat mirror.
> > Kai yparxoun polla rpm, paaaraaa polla.
> eixes dikio..
> einai paaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaa polla :)
>
> Ali8eia xereis ta kde lene?
To KDE to ypostirizoun arketes etairies pou asxolounte me linux kai
fainete oti 8a vgaloun kati kalo sto telos.
Ostoso einai akoma se development.
Afto pou leei, einai na pareis ta widget pou ftiaxnontai gia KDE (pou
einai stauera) kai na ta xrisimopoieiseis sto kanoniko sou window manager.

Simos KSenitellis

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help