ftp problem

keramida at ceid.upatras.gr keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 21 15:43:03 EET 1997

: Oute ego xrhsimopoio ncftp...(ektos apo periptoshs pou 8elo mget -R *)

Ax, pali 0a tnv petakso tnv kakia mou, dev avtexw...

Giati bre paidi mou den exeis tnv suvn0ismevn kai olotela fusikn tasn va
xrnsimopoieis to mirror gia va kaveis ta clopies sou?  Ki av akoma eivai
polu barbaro gia eseva to command-line, dev sou kavei o Midnight Commander?

Akous ekei , ncftp: mget -R *

Me apogonteueis... me apogonteueis...  prepei va UNIXopoin0eis pio polu!

Twra!

--
Georgios E. Keramidas (keramida at ceid.upatras.gr)
Finger me for ascii-armored PGP key.

"Optimists think this is the best world we can ever live in.
 Pessimists are afraid that optimists are right..."
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help