Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Nov 20 10:45:33 EET 1997

Harris Kosmidhs wrote:

> mia erothsh ligo xazh...

  Kat' arxhn, den nomizw oti yparxei (mh h0elhmena) xazh erwthsh :)

> To Xfree86-x.x.x ti sxesh exei me to X11Rx.x?

  X11R6    <-->  XFree86-3.1.2
  X11R6.1  <-->  XFree86-3.2
  X11R6.3  <-->  XFree86-3.3 kai 3.3.1

> Dhaldh ti to x.org kai ti to xfree86.org?

  To XFree86, prin dialy0ei to X-Consortium kai metallax0ei se Open
 Group, htan X-Consortium member. Ti akribws sxesh exei twra me to
 "neo" Open Group fantazomai (xwris na eimai sigouros) oti mporei na
 to brei kaneis sto web site tous: http://www.xfree86.org

  Dhmhtrhs
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help