Autoconfig

Sotiris Tsimbonis stsimb at forthnet.gr
Wed Nov 19 13:29:04 EET 1997

On Wed, 19 Nov 1997, Christofer Karatzinis wrote:
>    Exei kaneis tin oreksi (dia0esi) na mou pei enan eukolo kai syntomo
> tropo gia na kataskeuasw ena "configure" file se ena project pou ftiaxnei
> kapoios? Diladi, einai eukoli ypo0esi na kataskeuastei auto to
> programmataki pou checkarei to leitourgiko systima etsi wste na trexei se
> olous (sxedon) tous ypologistes?

tropos a) pairneis ena apo kapio programma pou exei twra kai tou allazeis
ta fwta me to xeri :)

b) pairneis to gnu autoconf apo to gnu mirror ths geitonias sou kai me
ligo rtfm kaneis ayto pou theleis..

c) prin liges meres eida ena programma pou legetai "The Dotfile Generator"
kai kanei ayth th douleia.... tha to breis mazi me screenshots sto
http://www.imada.ou.dk/~blackie/dotfile/

d) sigoura tha yparxoun ki alloi tropoi.. :)

Sotiris.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help