Applixware

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Tue Nov 18 02:08:47 EET 1997

On 17-Nov-97 21:15:55 George Liolios wrote:

>Gnwrizei kaneis sas pws mporw na egkatastisw kai na dw Ellhnika sto
>Applixware.

Sto kuriws para8uro tou applix epilegeis Tools-->Font Installer...-->Ok

Molis emfanistei to para8uro tou FontTastic Font Manager epilegeis:
Catalogues-->Create. Dhmiourgeis ena kainourio directory, p.x. GreekTrueType.

Katopin epilegeis Services-->Install Fonts into-->FontTastic Font Server.

Sto para8uro Font Installation pou anoigei twra kaneis click ston katalogo pou
molis prin apo ligo dhmiourghses kai epilegeis Select Files...

Dineis ws Current Directory to folder opou briskontai oi ellhnikes sou
grammatoseires kai tis epilegeis apo to para8uraki Files opou emfanizontai ta
filename tous.

Patas OK.

Patas Install kai katopin Ok.

Prin kaneis Services-->Exit prepei na kaneis Services-->Update.

Sto kuriws para8uro tou Applix epilegeis File-->Exit All Windows kai
3anatrexeis to applix.

Me geia ta kainouria fonts! ;-)

Den exw anakalupsei akomh pws grafeis ellhnika (mallon xreiazetai na grapsw
kapoia macro pou na allazei to keyboard -- uparxei mhpws kaneis pou thn exei
hdh grapsei;) alla ta parapanw bhmata arkoun gia na deis ellhnika mesa apo to
Applixware. Aaa, 3exasa na pw pws me ton FontTastic Font Manager mporeis na
egkatasthseis ka8e eidous grammatoseires. Kai otan lew _ka8e_ ennow KA8E!!! ;-)

Met' egkardiwn euxwn,
Eu8umios

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help