Re^3: Re^2: Bug ths Intel ..

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.gr
Fri Nov 14 18:38:43 EET 1997

Hello Christos!

In <LINUX-USERS.GR> Christos Ricudis wrote:

> [...]

O mhxanismos ton opoio de briskeis dynato, einai yparktos kai yparxei se olous
toys epeksergastes - legetai "trap". Dhladh, me thn ektelesh kapoiou opcode,
prokaleitai fault, kai o elegxos pernaei se mia routina toy leitourgikoy
systhmatos to opoio analambanei na epilysei to fault. Me auton akribws ton
tropo ginetai implement o mhxanhsmos ths Virtual Memory sta leitourgika
systhmata.

Se orismenes arxitektonikes malista (IBM S/38 p.x.) mporoyn na te8oun traps
gia sxedon opoiodhpote operation toy epeksergasth, epitrepontas PLHRES
virtualization toy systhmatos. Ta multiuser leitoyrgika systhmata ths IBM
poy xrhsimopoioyntai se ayta ta systhmata xrhsimopoioyn akribws ayto to
mhxanismo. apoteloyntai apo dyo kommatia, to Virtual Machine / System Product
poy analambanei th dhmiourgia kai th diaxeirish pollaplwn Virtual Machines -
ena gia ka8e xrhsth - poy htan apo leitoyrgikh apopsh PLHRH ANTIGRAFA
(eikones) toy fysikoy systhmatos. EPANW apo to VM/SP etrexe to kanoniko
leitourgiko (poy htan synh8ws to ESA, to CMS, h oti allo) to opoio "nomize"
oti etrexe mono toy sto mhxanhma.

Me analogo tropo leitourgei kai to VM86 mode stoys intel epeksergastes - h
diafora ekei einai oti den einai dynaton na parakamf8oun apo to leitourgiko
OLES oi leitoyrgies toy epeksergasth (yparxoyn orismena non trappable
operations), kai to apotelesma einai oti den mporoyme na exoyme emulation
toy protected mode mesa se protected mode. Ean ayto htan dynaton 8a mporousame
p.x. na kataskeyasoyme ena set-up sto opoio 8a mporoysame na trexoyme ta
Windows
NT katw apo to Linux. (H alh8eia einai oti ston pentium pro ayto EINAI dynato,
alla to documentation gia to pws ginetai apotelei trade secret ths intel kai
den einai dhmosiws dia8esimo).

Christos Ricudis, ricudis at paiko.gr                              2:413/11.0.
Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users