PS/2 mouse

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Tue Nov 11 13:46:40 EET 1997

>Treje tin entoli "cat /dev/psaux". An sou pei oti den yparxei to device,
>tote o pyrinas sou den exoun ypostiriji gia PS/2. Prepei na kaneis ton
>pyrina "recompilation". (An omvs doylecei, kane "rm /dev/mouse ; ln -s
>/dev/ttyS0 /dev/mouse" kai auto itan...)
>Gia tin diadikasia auti, kaneis ta akolouua:
>
>cd /usr/src/linux
>make menuconfig
><epilegeis diafora kai prosexeis na tsekareis gia PS/2 support>
>make dep
>make clean
>make zImage
>make modules
>make modules_install
>make install
>
>An ola pan kala evs edv, tote, an kaneis reboot, ua exeis
>kainourio(fresko) kernel.
>
>Simos KSenitellis
>T.E.I. Athinas

Dusthxws exases.

Exw to idio problhma, omws den eixa xrono na to koita3w.
Anagnwrizei men thn suskeuh omws otan pas sta X
o cursor trelenetai.
Kolaei sthn panw de3ia gwnia kai kanei treles.

-O8wn-
Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help