Erwthsh gia to Mathematica 3.0 for Linux...

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Sat Nov 8 16:53:43 EET 1997

Geia sas paidia!
Exw to ejhs problhma:
Katebasa to Mathematica 3.0 apo gnwsto (?) warez site.
Yparxei ena arxeio poy anaferei pws na kanei kaneis "crack" sto
executable file kai ston Kernel toy programmatos.
Ayto to arxeio grafei, metajy allwn:

-----------------------
Go get 'hexed' off sunsite or some other hex editor and make these
changes
to these files:

In
/usr/local/mathematica/SystemFiles/FrontEnd/Binaries/Linux/Mathematica:
At offset 0x7937f, change:
80 3d b4 7c 3d 08 00 75 (orrigional)
to:
88 3d b4 7c 3d 08 90 eb (patched)
~~                ~~ ~~
In /usr/local/mathematica/SystemFiles/Kernel/Binaries/Linux/MathKernel:
at offset 0x127883, change:
89 c3 (orrigional)
to:
90 90 (patched)
~~ ~~
----------------------------
Dokimasa me ton hexed na kanw tis parapanw tropopoihseis, alla dinontas
kaqe fora thn endeiknymenh address (dhladh  0x7937f kai 0x127883) oi
times poy anagrafontai parapanw den einai oi swstes. Yphrxan alles
times, diaforetikes. Ti ginetai sthn periptwsh ayth? To programma
arneitai na trejei?
Exei kaneis apo esas dokimasei (kai na exei kataferei) na trejei to
Mathematica 3.0 katw apo Linux?
Ean nai, h symboylh sas moy einai apolytws aparaithth, kaqws to
programma moy einai 100% anagkaio.
Elpizw gia kapoia apanthsh...

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer                     |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help