[Fwd: Ερωτήσεις Linux...]

Kostas Vlassis lonewolf at compulink.gr
Sat Nov 8 12:28:16 EET 1997

Forwarded message from: "Yiannis Mandravellos" <offisys at compulink.gr>

>Φίλε Κώστα,
>
>    είμαι νέος στον χώρο του Linux και θα σε παρακαλέσω να μου
απαντήσεις σε δυο >πραγματάκια, αν έχεις την καλοσύνη....

>1) Έχω στα χέρια μου ένα Linux distribution (Slackware) το οποίο
εγκαθίσταται σε ένα >DOS partition και ξεκινά το Linux με ένα .bat
αρχείο. Στον υπολογιστή της εταιρίας μου
>εγκαταστάθηκε και λειτουργεί κανονικά. Το πρόβλημα είναι με τον
υπολογιστή που έχω >στο σπίτι... Εκεί δουλεύω με Windows 95B (OSR2) και
έχω δύο δίσκους (IDE). Ο >πρώτος είναι ο boot των Windows και το σύστημα
αρχείων του είναι FAT32. Ο δεύτερος >χρησιμοποιείται ως αποθηκευτικός
χώρος για διάφορες εφαρμογές και το σύστημα >αρχείων του είναι το FAT16.

>Το πρόβλημα έιναι, λοιπόν, το εξής: όποτε προσπαθώ να ξεκινήσω το Linux
(σε όποιον >δίσκο κι απ' τους δύο κι αν το έχω) μου βγάζει ένα μύνημα
"can't translate root device". Τί >μπορεί να σημαίνει και γιατί δεν
μπορεί να ξεκινήσει το Linux;

>2) Το Linux (ή η συγκεκριμένη distribution που ανέφερα παραπάνω) τρέχει
σε μηχάνημα >με επεξεργαστή Cyrix και 64Mb RAM;

>Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που μου διέθεσες και
περιμένω εναγωνίως >απάντηση... :)

Gia na mathete pos na xrisimopoiite ton majordomo, stilte e-mail
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help
Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists
Gia opoiodipote problima stilte  e-mail ston owner-linux-greek-users