Re^2: Re^2: UPS kai linux

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri Nov 7 13:04:04 EET 1997

> Ola ayta sthn periptwsh poy exeis ena UPS to opoio mporei na se eidopoihsei oti
> teleiwnei h mpataria toy....

  Xm, oxi ypoxrewtika. Sigoura boithaei gia na ksereis poso mporei na
krathsei h mpataria to mhxanhma sou me ton ekstra forto tou shutdown (diskoi
na kseskizontai klp), alla den einai aparaithto. An kaneis shutdown se 5
lepta eisai genika kalymmenos. Fysika to kalo to pallhkari metraei poso
antexei to UPS tou aneksarthtws. :-)

  Ola afta, opws les ki esy, lynontai omorfa ki efkola an to UPS exei grammh
gia battery low. Apo ta grafomena sou katalabainw oti afto den einai syxno.
Proswpika hksera oti exoun mono grammh AC power, alla ki afto eikasia htan
se megalo pososto.

> Oriste ti ektelei o upsd ths best otan kanei shutdown:
>
>                         /usr/sbin/shutdown -y -g0 -i0
>
> 8elw poly na se dw na epanafereis ena SUN apo halted state se multiuser mode
> xwris na aggikseis to plhktrologio, ton diakopth on/off, thn priza, h thn
> asfaleia ths paroxhs :>>>

  Xm. Solaris den trexei? Den kaneis tipota. Kata meso oro, mesa se mish wra
tha crasharei etsi ki alliws, CPU halted or not. :-)  Ok, ok exeis dikio
s'afth thn periptwsh! Alla nomiza oti syzhtousame gia linouxia, oxi gia
slowlaria. Sto linux den kserw pws exoun skeftei to olo thema. Profanws
xreiazetai kapoios upsd, alla sto /etc/inittab yparxei problepsh gia events
"powerfail" kai "powerokwait". Sto prwto to init(8) kanei shutdown se pente
lepta (by default). Sto deftero, ksanafernei to systhma se multiuser mode.

  Ousiastika einai kai thema ylopoihshs tou upsd. Mporei kai na mhn
ksanasteilei pote to SIGPWR sto init(8), opote na mhn bgei pote apo to
halted state. Logika pantws, otan ksanarthei to revma, stelnei ena deftero
SIGPWR sto init, to opoio anebazei pali to runlevel.

  Xm... ap'oti katalabainw o upsd pou anafereis apla trexei monos tou thn
entolh.

  ENNOEITAI fysika oti apax kai to mhxanhma ginei pia halted, DEN anebainei
mono tou. Ola ta parapanw ginontai ypo ton oro oti to halt tou powerfail
ekteleitai se ena logiko delta-t.

  A, yp'opsh oti to init(8) gia to opoio milaw einai tou Miguel van
Smoorenburg (pou exei grapsei to miso Linux). Logika to init(8) tou
Slowlaris den tha exei powerfail/powerokwait/powerwait signals. E, an
mporoun na kanoun kati gia na kanoun th zwh tou admin pio dyskolh tha to
kanoun[1].

[1] Mallon yparxei enas kryfos diagwnismos metaksy SGI, Sun kai IBM gia to
poia etaireia tha dhmiourghsei tous pio pollous biaia trellous admins (bl.
ton BOFH pou egine etsi apo makroxronio admin se AIX). Gia thn M$ oute
koubenta. H M$ einai o kriths. :-)

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help