Synopsis Linux

Voula Sanida vis at epsilon.com.gr
Fri Nov 7 10:07:57 EET 1997

> Re paidia, mhpws exei kaneis paiksei me thn Ellhnikh distribution,
> pou kykloforhse prin kana-dyo xronia?
> Milaw gia thn distribution ths Synopsis.

H etaireia legetai Synaptic. De bgazoun pia kati tetoio, ap'oti kserw
ekanan support gia ta ellhnika h kati tetoio. Ta kserw ta paidia kai tha
ta rwthsw.

> Poia einai h genikh idea gia aythn?
> Kai telos pantwn ti egine ayth h etairia?

Egw synergazomai me afth thn etaireia. Doulevoun me LINUX (nai yparxoune
ellhnikes etaireies pou skeftontai swsta) kai asxolountai me genetiki
kai nevrwnika, anagnwrisi gonidiwn klp. Gia afti ti douleia
xrhsimopoioume to SNNS (linux grafiko programma gia ekpaidefsi
nevrwnikwn).
Gia to SNNS exw grapsei mia selida sto
http://linux.airtour.gr/linux.html (einai poly kalo programma). Ta
paidia pou exoun thn etaireia exoun grapsei malista meros ths efarmoghs
SNNS.

--
Voula Sanida
vis at epsilon.com.gr