Re^2: UPS kai linux

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Nov 6 13:14:47 EET 1997

On Thu, 6 Nov 1997, Michalas Othon wrote:

> >De metras xrono. Kaneis halt amesws molis antilhf8eis oti eksartasai apo th
> >mpataria.
> >

> La8os.
> Etsi 8a kaneis halt se ka8e mikrodiakoph tou reumatos
> Xlwmo ews pe8ameno to blepw.

  Zwntano einai. :-)

  Den kaneis shutdown now otan mpeis sth mpataria. Kaneis shutdown se pente
lepta. H se 10, h otidhpote (arkei na ksereis oti tha exei teleiwsei to
shutdown/halt mexri to telos ths zwhs ths mpatarias).

  Giati afto den einai kako/enoxlhtiko? Giati otan erthei to revma,
akyrwneis to shutdown. Rixe mia matia sto /etc/inittab gia na deis tis
leptomereies.

> An er8ei to reuma (deis to DSR) tote kaneis reboot.
> An den er8ei to reuma kai adeiasoun oi mpataries tote 8a se kleisei to UPS
> (epeidh exeis kanei umount den kundhneueis)
> kai otan me to kalo h DEH lusei to problhma 8a 3anakaneis
> automata boot (an to kalo sou UPS sou dwsei reuma).

  Den yparxei logos. Otan erthei to revma to init ksanashkwnei to systhma se
multiuser mode.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help