Palioteroi..

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Nov 6 13:10:16 EET 1997

Harris Kosmidhs wrote:

> 8a i8ela na rothso tous palioterous sto Linux.
> To slackware pote arxise na bgainei organomena (blepe infomagic)??

  Ahem, exoume kai leme, to prwto CD-Rom pou exw edw sth biblio0hkh
 me slackware epanw tou einai ena ths Trans Ameritech, me label
 "Release 3, April 1994". To Slackware pou eixei epanw einai v1.2.
 Apo 'kei kai meta epairna panta ta "Developer's Resource" ths
 Infomagic, arxizontas apo ton Iounio tou 1994. Bebaia den milame
 gia to SLS (se diskettes), me kernel 0.9x.xx (oute kai 'gw 0ymamai
 posa xronia) prin to 1994 :)

> Poses etairies auth th stigmh proo8oun to linux? (dhladh na poulan
> distributions)?

  Auto mporeis na to breis sto http://sunsite.unc.edu/LDP/products.html
 sto section "Linux Distributions and Merchandise". Gia to pote bgainoun
 ta CD's ths ka0e etairias kane mia episkepsh sto site ths.

> PS: a ppp question :
> pos kano ton pppd na mhn mou bgazei perierga grammata otan ton trexo?
> Dhaldh na trexei sto background.
> Pali ekana pppd defaultroute modem 38400 kai douleue. Tora papala. :-(

 Pou einai to device kale? Prepei na einai kati san:

    pppd /dev/cua1 defaultroute modem 38400 ...
         ^^^^^^^^^
 h se opoio allo port exeis to modem sou. Kyta kai mesa sto
 /etc/ppp/options, giati yparxei periptwsh na eixes balei ekei mesa to
 /dev/cua1 (h opoio allo) kai meta thn anaba0mish...

  Dhmhtrhs

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 894-1320 or 968-0554  |
|  41 Pandora Str.       |   FAX: +30 1 382-7900 "Attention: Dimitri"  |