Afm greek fonts

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed Nov 5 16:45:51 EET 1997

Mike wrote:

> Mipos kserei kaneis pou mporw na brw afm greek fonts
> gia linux???

  Ean to afm shmainei "Adobe Font Manager", se opoiadhpote ekdosh
 tou ATM pou dinontan "paketo" me Ellhnikes ekdoseis programmatwn
 gia Windows 3.1 prin merika xronia. Den prokeitai na ta breis se
 public site (e3airwntas isws warez tou Kwsta :)) ka0'oti einai
 commercial. H megalyterh pi0anothta einai na ta breis apo gnwsto
 pou eixe kapote *agorasei* (...) h "daneistei" tetoio application.
 Otan ta breis me to kalo, xrhsimopoiountai katw apo X ws exoun
 (alla auto mallon to gnwrizeis hdh :)).

  Dhmhtrhs
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help