Accelerated X 4.1

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Wed Nov 5 12:36:47 EET 1997

Kostas Lialiambis wrote:

> Bre paidia exei akoysei kaneis gia ta nea Accelerated X 4.1 kai an mporei na
> ta broyme poy8ena, etsi gia na ta ri3oyme mia matia an a3izoyn??? (H erwthsh
> einai rhtorikh. Ennoeitai oti den xreiazete na apanthste).
>
> Korrrrrrrrrr kor kor kor.
> PS: Rhtorikh omws den einai h erwthsh an yposthrizoyn OpenGL kai perimenw to
> Filimon na mas apanthsei ep' aytoy.

Loipon, to OpenGL yposthrizetai kanonika.Rije mia matia sto http://www.xig.com
Ayto poy qelw na dokimasw einai ean yposthrizetai me ton Accel-X 3.1 poy exw, se
syndyasmo me to OpenGL ths Metrolink Corp.
Einai gnwsto oti to OpenGL "trexei" mesw toy GLX extension, katw apo X-Windows.
Einai omws dynato na trexeis to OpenGL ths Metrolink me ton GLX extension ths
XIG?
Na doyme...

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer                     |
| 26, Saranta Ekklision st. | Tel.: +30 1 9346257  FAX: +30 1 9577997 |

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help