Ellhnika_ston_Communicator

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Tue Nov 4 23:26:56 EET 1997

Koxaras Aris wrote:

> ellhnika fonts. Den einai h kalyterh lysh alla douleuei! (call me
> mpakalhs' way).

 "Mpakalhs way" indeed :) Alla kai anapofeukth... Kai ola auta
 symbainoun giati sxedon oloi oi syggrafeis isto-selidwn (afierwmeno
 e3airetika se autous pou anatrixiazoun me thn metaglwtish twn agglikwn
 orwn :) :)) den xrhsimopoioun to extension pou dhlwnei to encoding sto
 header ths selidas. Kai gi'autous pou den exoun akousei peri autou,
 sthn arxh ths selidas prepei na yparxei kati san auto pou fainetai
 parakatw:

<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Bla bla</TITLE>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html;charset=iso-8859-7">
</HEAD>
<BODY>
</BODY>
</HTML>

  Me kalhnyxtes :)

  Dhmhtrhs

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 894-1320 or 968-0554  |
|  41 Pandora Str.       |   FAX: +30 1 382-7900 "Attention: Dimitri"  |