Exceed & extra X-Fonts

Kostas Lialiambis root at edessa.topo.auth.gr
Tue Nov 4 22:16:39 EET 1997

Loipon, pirosexte-pirosexte pws exei to problhma: Exoyme enan H/Y ostis
diatrexei Winday kai ton Exceed (ver.6 - 95) X-Server kai pame na tre3oyme
to applix se ena linux mhxanhma poy stelnei to X-output toy sto Exceed.

To applix amesws diamartyretai otis den briskei ta fonts toy kai zhtei na to
tre3oyme me thn parametro -fp poy 8a ypodeiknyei poy briskontai ta fonts
toy. Emeis antigrafoyme ta fonts toy applix apo to Linux se ena directory
twn Windaya, kai dinoyme parametro p.x. -fp /win95/applix_fonts - Ola
trexoyn enta3ei diotis ta fonts prepei na einai prosbasima ston X-Server
(sto Exceed dhaldh) kai oxi ston x-client (to linux mhxanhma poy trexei to
Linux).

H erwthsh einai h e3hs: Ti antistoixo prepei na kanw gia thn ghostview???
Ama thn trexw mesa apo to Exceed den briskei ta fonts ths. Estw oti ta bazw
mesa sto Windows mhxanhma. Pws 8a thn peisw oti ta fonts ths einai dia8esima
ston X-Server (sto Exceed dhladh) opws ekana me to applix ?

Kor.

Yposhmeiwsizzz: Sto Linux panta kanw ena public dir (me samba) opoy mesa me
soft links syndew ta directories me ta idiaitera x-fonts wste na mporoyn na
ta doyn ta Windaya (kai to Exceed poy trexei s' ayta). Etsi de xreiazetai na
gemizw ton ypologisth toy exceed me extra fonts poy apaitoyn mono kapoies X
efarmoges.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help