UPS kai linux

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Tue Nov 4 22:27:51 EET 1997

>: Mporei kaneis na mou e3hghsei ti ginetai me thn uposthri3h twn ups sto
>: linux? Yposthrizontai ola h oxi?
>:
>: Ante giati edw sthn patra mas exei tara3ei h DEH!
>: Thanks
>
>Xmmmm,...  arketa evdiaferousa erwtnsn!
>
>Opoios kserei otidnpote as pei ta vea tou, giati egw priv apo kati
>ebdomades (~Sep 19) ksavastnsa to Linuxi mou meta apo eva gero blackout
>pou mou kseskise to EXT2 tou root mou priv prolabw va parw backup se
>CD opws suvn0izw twra teleutaia :)
>
>Poios to exei psaksei to 0ema ektos apo meva kai to Niko ?
>
>--

Idou:
-------------
Index of /public/ftp/pub/Linux/system/ups

What you'll find here: daemons for UPS monitoring
You can also view this index in terse format, or return to the parent directory.

Enhanced_APC_BackUPS.tar.gz (LSM entry)
    support for APC BackUPS UPS's (8684 bytes)
Enhanced_APC_UPSD-v1.4.tar.gz (LSM entry)
    enhanced powerdown daemon for APC UPS boxes (21349 bytes)
apcd-0.5.tar.gz
    watches apc ups and shuts down system w/ power fails (13703 bytes)
genpower-1.0.1.tgz (LSM entry)
    highly configurable UPS monitoring software (43659 bytes)
powerd-2.0.tar.gz (LSM entry)
    daemon to shut down and up computers connected to a ups (25776 bytes)
upsd-1.0.tgz (LSM entry)
    UPS monitor (24412 bytes)

Last updated by esr at sunsite.unc.edu using keeper 1.0 on Mar 5, 1997 3:56:12 EST

-O8wn-
Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help