ApplixwareOfficeSuite-4.3-1

Kostas Lialiambis root at edessa.topo.auth.gr
Sat Nov 1 17:29:03 EET 1997

Yeah! The latest Applix Office Suite is here! Trella8hka - poly me hresen.
Einai se syskeyasia rpm alla osoi den dia8etete to matzafleri ayto enekes
sthsate to koinon slakguerion me ligh kalh 8elhsh mporeite na to sthsete
(enekes dinei kai ena arxeiaki se tgz to opoio periexei ta plhrh rpm
binaries otina 8a apaith8wsi dia thn peraiterw ekgatastasiz).

Einai fysika commercial otinon shmainei oti den hmporw-den dynamai, kai
pali, na sas pw poy 8a to breite (hint: s' ena site poy arxizei me to nick
name moy). Sthn prospa8eia moy fysika na to manipulate oligon to katestrepsa
alla prin proftaste na diabaste ayto to mhnyma 8a to exw 3anabalei sthn 8esh
toy (prokeitai gia ena .tar.gz file 77 MB). Mia full istallation sto disko
pianei 201 MB.

Stp.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help